20 Aralık 2016 Salı 12:40
IKEA Adana Sipariş ve Teslim Noktası açıldı

ADANA (AA) - IKEA Türkiye, yeni bir konsept olan sipariş ve teslim noktalarının i̇ki̇nci̇si̇ni̇ Adana'da açtı.

Daha önce de Bodrum'da sipariş ve teslim noktası açan IKEA Türkiye, potansiyeli yüksek diğer şehirlerde de yeni yatırımlar yapmaya hazırlanıyor.

MAYA Holding ve IKEA Türkiye Üst Yöneticisi Fuat Atalay, M1 Alışveriş Merkezi'ndeki noktanın açılışında yaptığı konuşmada, Maya Holding’in 67 yıldır varlık gösterdiği her sektörde toplumsal hayata ve ülke ekonomisine katkı sağlayan çalışmalara imza atmaya özen gösterdiğini söyledi.

IKEA’nın grup yatırımları arasında çok özel bir yere sahip olduğunu anlatan Atalay, şöyle konuştu:

"Maya Holding olarak 2003 yılında franchise haklarını alıp, 2005 yılında Türkiye perakende sektörüne önemli bir dünya markasını kazandırdık. Türkiye’deki ilk IKEA mağazasının Ümraniye’de açılmasıyla birlikte Türk tüketicisini ev dekorasyonunda yeni bir konseptle tanıştırdık. IKEA, bugün müşterilerinin beğenisini kazanmış, en çok tercih edilen markaların başında geliyor. MAYA Grubu olarak, Türkiye’nin bugünkü ve gelecekteki potansiyeline olan inancımızla, yatırımlarımıza hız kesmeden devam ederek, büyümeyi hedefliyoruz."

- IKEA Türkiye büyümesini sürdürüyor

Atalay, 2005 yılından bu yana Türkiye’de ev dekorasyonu alanında tüketicileri yeniliklerle tanıştıran IKEA’nın, yeni mağazaların yanı sıra sipariş ve teslim noktası açarak büyümesini sürdürdüğünü dile getirdi.

İstanbul’da 2, İzmir, Bursa ve Ankara’da birer olmak üzere toplam 5 IKEA mağazası ve internetin yanı sıra Bodrum ve bugün açılan Adana Sipariş ve Teslim Noktası ile hizmet verdiklerini belirten Atalay, "Türkiye’de yeni yatırımlarla büyümeyi hedefliyoruz. 2018 yılında İstanbul Kartal'da ve Antalya’da açılışını yapacağımız mağazalarla birlikte mağaza sayımız 7’ye çıkacak. Aynı zamanda potansiyeli yüksek olan şehirlerde sipariş ve teslim noktası açarak büyümeyi sürdüreceğiz." diye konuştu.

- IKEA Türkiye Alternatif Satış Kanalları Direktörü Birinci

IKEA Türkiye Alternatif Satış Kanalları Direktörü Dilan Birinci de İspanya ve Yunanistan’ın ardından ilk kez Türkiye’de uygulanan sipariş ve teslim noktalarının sayılarını artırmayı hedeflediklerini, Konya, Eskişehir, İzmit ve Samsun gibi potansiyeli yüksek illerde de sipariş ve teslim noktası açmayı planladıklarını söyledi.

Sipariş ve teslim noktalarının, internet üzerinden siparişten farklı olarak ürünleri sipariş etmeden önce deneyimleme imkanı sunduğunu anlatan Birinci, şöyle devam etti:

"IKEA Adana Sipariş ve Teslim Noktası bin 500 metrekare büyüklüğünde bir alanda, yaklaşık 50 kişilik bir ekiple faaliyet gösterecek. Müşterilerimiz burada sergilenen 2 bin 500 IKEA ürününün yanı sıra internet sitemizden ve IKEA kataloğundan yararlanarak, IKEA mağazalarında bulunan 8 bini aşkın mobilya ve ev aksesuarı arasından dilediğini ısmarlayabilecek. Siparişler birkaç gün içinde bu noktadan ücretsiz bir şekilde teslim alınabilecek. İsteyenler, düşük bir ücret karşılığında ürününü evine getirtebilecek. Dileyen müşteriler için düşük bir ücret karşılığında montaj ve ölçüm hizmetleri de verilecek. IKEA lezzetlerini sevenler için Adana Sipariş ve Teslim noktamızda IKEA Kafe de hizmet verecektir."

Konuşmaların ardından Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü ile Atalay, kurdele keserek açılışı gerçekleştirdi.

- IKEA Türkiye

IKEA Türkiye, İstanbul’da 2, İzmir, Bursa ve Ankara’da birer olmak üzere, toplamda 150 bin metrekareyi bulan 5 mağazanın yanı sıra Bodrum ve Adana Sipariş ve Teslim Noktalarının yanı sıra internet mağazasıyla faaliyet gösteriyor.

IKEA’nın doğrudan ve dolaylı 4 bin çalışanı, "çoğunluk için daha iyi bir günlük yaşam yaratmak" vizyonu doğrultusunda hizmet veriyor. IKEA Türkiye mağazaları, yılda ortalama 15 milyon kişi tarafından ziyaret ediliyor.


Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.